آقا ارشیاآقا ارشیا، تا این لحظه: 14 سال و 13 روز سن داره
اجی پانیااجی پانیا، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
بابابابا، تا این لحظه: 45 سال و 11 روز سن داره
کیانکیان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
آجی زهراآجی زهرا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
محمد ماهانمحمد ماهان، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
رادمهررادمهر، تا این لحظه: 6 سال و 3 روز سن داره
زبان اموزی پانیازبان اموزی پانیا، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره
ازدواج ماازدواج ما، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

ارشیا و پانیا گلای ناز مامان

دوچرخه

1393/4/22 19:09
357 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز دم غروب بود که عمه زهره اومد خونمون. بابا هم شب کار بود. موقع رفتن گفت: ارشیا بابا فردا صبح صبحانه خورده و حاضر و آماده باش تا به هم بریم دوچرخه بخریم. من که کپ کردم. چی؟ یعنی چی شده که بابا خودش پیشنهاد خرید دوچرخه رو داد؟ 

امروز صبح 8:15 بود که از خواب بیدار شدم. هر کاری کردم تا زود پاشی حاضر و آماده شی گوش به حرفم ندادی. اخرش هم بابا اومد و حاضر نبودی. بعدش هم با هم رفتیم خیابون واسه خرید دوچرخه.

رفتیم صاحب الزمان بابا ما رو پیاده کرد و رفت ماشین رو پارک کنه. دوتا دوچرخه فروشی اونجا بود با هم رفتیم دوچرخه ها رو دیدیم تا بابا بیاد. آخرش هم یه دوچرخه نارنجی انتخاب کردی. 

تو مغاره بقلی یه دوچرخه سبز خوش رنگ بود من عاشقش شده بودم ولی بابا یه باره رفت سر اصل مطلب و با آقای فروشنده داشت روی قیمت چونه میزد. دیگه نمی شد بریم توی اون مغازه. 

وقتی دوچرخه رو خریدیم کلی ذوق کردی و تا رفتیم پیش ماشین سوارش بود. وقتی هم بابا داشت می زاشتش رو صندلی های عقب تو در ماشین بودی و وقتی بابا می خواست در رو ببنده در محکم خورد تو سرت.

 

 

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (3)

فروشگاه نادین
22 تیر 93 19:20
سلام خدمت شما دوست عزیز انشاالله همیشه شاد و سلامت در کنار اعضا خانواده باشید. تم تولد - دست سازهای نمدی - ادویه ترکیبی nadin-shop.ir
پدر
23 تیر 93 13:43
سلام. خصوصی رو چک کنید چه پسر نازی دارید خدا حفظش کنه دوچرخه هم مبارکت باشه عمو راستی چه رنگی خریدید من برای پسرم اب گرفتم البته برای روز تولدش بوده
خاطره
24 تیر 93 12:16
سلام عزیزم .. دوچرخه مبارکه ..خدا پسر گلتو حفظ کنه .. ممنونم بهم سر می زنی .. راستشو بخوای خیلی استرس دارم و زیاد حالم خوش نیست ..همه تو بارداری دل درد می گیرن ؟