آقا ارشیاآقا ارشیا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
اجی پانیااجی پانیا، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
بابابابا، تا این لحظه: 45 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره
کیانکیان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
آجی زهراآجی زهرا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره
امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
محمد ماهانمحمد ماهان، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره
رادمهررادمهر، تا این لحظه: 6 سال و 25 روز سن داره
زبان اموزی پانیازبان اموزی پانیا، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره
ازدواج ماازدواج ما، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

ارشیا و پانیا گلای ناز مامان

یه روز بارونی

1396/10/5 20:46
127 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلای من

دیشب خیلی گرم بود در حدی که بخاری رو خاموش کردم.

صبحی هم که ارشیا رفت هوا خوب بود. طوری که با ارشیا گفتم لازم نیست کلاه روی سرت بزاری.

دیشب ۵ صبح خوابیدم و ۶/۳۰ دوباره بیدار شدم. پانیا هم امروز همزمان با ارشیا بیدار شد. دیگه نتونستم بخوابم. کل صبح حسابی خواب آلود بودم که اصلا نفهمیدم داره بارون میاد. وقتی بارون رو دیدم کلی خوشحال شدم. آخه امسال این دومین باری بود که بارون می یومد.

واسه ناهار کتلت درست کردم. ارشیا که اومد یه مقدار خیس شده بود چون چند دقیقه ای زیر بارون مونده بود تا سرویس بیاد دنبالش.

وقتی خواستم سفره بندازم تازه یادم اومد که نون نداریم. بابا هم صبحی با بابابزرگ اینا رفته بود نرمه. دیگه خودم شال و کلاه کردم و رفتم نون بگیرم. البته اون موقه دیگه تقریبا بارون قطع شده بود. اومدم خونه ارشیا دادو بیداد کرد که سس گوجه هم می خوام و خودش دوباره رفت سس و گوجه بخره.

ناهار خوردیم و بعدش من و پانیا یه چرت خوابیدیم که فکر کنم حوالی ساعت ۳ بود که بابا ارش اومد. بعدش با ارشیا رفت کتابای که دیروز واسه ارشیا گرفته بود رو عوض کنه، آخه قرار بود نمونه سوال بخره ولی کتاب کار گرفته بود. شام ماهی درست کردم.

پسندها (1)

نظرات (1)

همیاررایانه
7 دی 96 9:52
همیار رایانه(9099071728 ) پاسخگوی تلفنی سوالات و مشکلات رایانه ،موبایل ، تبلت ، لب تاب، مشکلات اینستاگرام و تلگرام و .... عکس زیبایی بود و خدا کودک دلبند شما را حفظ کند . همیار رایانه پاسخگوی تلفنی سوالات ومشکلات رایانه ، موبایل ، تبلت ، لب تاب ،مشکلات اینستاگرام و تلگرام و .... شماره تماس 9099071728 پاسخگویی به صورت شبانه روزی حتی ایام تعطیل. www.hamyarrayaneh.ir سایت : برای آشنا شدن با آخرین اخبار فناوری به کانال ما بپیوندید. تلگرام : https://t.me/HamyarRayaneh اینستالگرام : https://instagram.com/_u/hamyarrayaneh