آقا ارشیاآقا ارشیا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
اجی پانیااجی پانیا، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
بابابابا، تا این لحظه: 45 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
کیانکیان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره
آجی زهراآجی زهرا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره
امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
محمد ماهانمحمد ماهان، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
رادمهررادمهر، تا این لحظه: 6 سال و 26 روز سن داره
زبان اموزی پانیازبان اموزی پانیا، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
ازدواج ماازدواج ما، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

ارشیا و پانیا گلای ناز مامان

جمعه خونه باباجون

1396/10/15 15:55
177 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلای نازم

این جمعه هم بابا روز کار بود و رفتیم خونه باباجون.

دایی سعید اینا هم اومدن.

چقدر به ارشیا تذکر دادم که جامدادی شو نشون بچه ها (پانیا و کیان)، آخرش پی حرف نرفت و کاری که نباید شد، بین بچه ها سر مداد رنگی ها دعوا افتاد و آخرش خرابکاری شد! وای که چقدر بده بچه ها بیافتن پشت لج بازی! 

تهش هم ارشیا تراش نوی که دیروز بابا براش خریده بود شکوند و گریه و زاری!

آخرش دایی سعید اینا رفتن خونشون؛ بعد ناهار خوردیم و بعد ناهار هم اومدیم خونه. بعد دوباره با پانیا برنامه داشتیم. جدیدا هر وقت می ریم بیرون وقتی برمی گردیم پانیا حسابی اذیت می کنه و گریه و زاری راه می ندازه! نمی دونم چشه شاید دوست نداره برگرده خونه، خلاصه اینقدر گریه کرد و نق زد که خوابش برد.

بعد زنگ زدم به مامان پرهام، دوست ارشیا، که شمارش رو از خالم گرفته بودم و در مورد جدول اعداد ازش سوال پرسیدم، حالا من فکر می کردم ارشیا درست متوجه نشده! پرهام که اصلا در این مورد به مامانش چیزی نگفته بود!!!!

و البته خودم هم تازه فهمیدم که ارشیا فردا امتحان واژه داره!

معلم سال پیش ارشیا اینا یه گروه واسه مامانای بچه ها تو تلگرام درست کرد که واقعا برای اطلاع رسانی خوب بود ولی معلم امسالشون گفت که من این کار رو نمی کنم و دست مامانا موند تو پوست گردو😞

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان صدرا
16 دی 96 8:56
سلام خانومی منم همین مشکل و دارم سعی میکنم موقعی که برادرم اینا خونه مادرم نباشن برم چون بچه ها لج میکنن نمیدونم ولی ادمم دلتنگ میشه ها😂😂مجبوریم مجبور😂 در مورد گروه تلگرامی مدرسه واقعا خیلی عالیه گروه بزنن ما کلا در طول روز با معلم صدرا در ارتباطیم 😊❤ صدرا الان شش سالشه الانم موقع برگشت از خونه مادرم گریه میکنه😢چرا این بچه ها به یک روند پیش میرن😥
مامان ارشیا و پانیا
پاسخ
بله خوب ما بزرگترها دلمون واسه هم دیگه تنگ می شه، ولی وقتی بچه ها به هم لج بازی می کنن از کارمون پشیمون می شیم!غمگین