آقا ارشیاآقا ارشیا، تا این لحظه: 14 سال و 14 روز سن داره
اجی پانیااجی پانیا، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
بابابابا، تا این لحظه: 45 سال و 12 روز سن داره
کیانکیان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره
آجی زهراآجی زهرا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
محمد ماهانمحمد ماهان، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره
رادمهررادمهر، تا این لحظه: 6 سال و 4 روز سن داره
زبان اموزی پانیازبان اموزی پانیا، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره
ازدواج ماازدواج ما، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

ارشیا و پانیا گلای ناز مامان

آرزوی مامان

1396/11/15 8:59
376 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلای نازم

همیشه آرزو داشتم بچه هام بتونن یه زبان دیگه علاوه بر زبان مادری یاد بگیرن، الویت هم با زبان انگلیسه طبیعتا و بعد فرانسه.

برای همین از ۴ سالگی واسه اشیا پک صد آفرین گرفتم و خیلی از کارتا رو باهاش کار کردم. ارشیا هم علاقه نشون داد. تا اینکه رفت مهد و اونجا کلاس زبان داشتن و بعد هم دیگه باردارشدم و این کار نیمه تموم موند. ولی به نظرم چون فقط در حد کلمه بود کارایی لازم رو هم نداشت.

تا اینکه از تابستون گذشته گذاشتمش کلاس زبان. روند کلاس زبان هم خیلی کنده و ارشیا که الان ترم ششه به نظرم آنچنان زبان نمی دونه! 

دیشب از طریق یکی از دوستای وبلاگی با یه روش دیگه آشنا شدم که بچه طی دوسال می تونه با یه زبان دیگه حرف بزنه. البته قبلا می دونستم که بچه ها از طریق دیدن کارتون می تونن زبان یاد بگیرن ولی خوب جدی نگرفتم. دیشب تو کانالی که دوست عزیزم معرفی کردن عضو شدم و واقعا از این روش خوشم اومد. همون دیشب به مشاور کانال پیام دادم تا الان که جواب نداده. ولی حتما پی گیره این روش برای جوجوهام می شم.

از دیشب کلی هیجان دارم. وقتی به این فکر می کنم که پانیا دو سال دیگه میتونه انگلیسی صحبت کنه قند تو دلم آب می شه.

همین جا از دوست عزیزم که دیشب کلی مزاحمش شدم و ایشون با حوصله راهنمایی کردن تشکر می کنن.

ممنون دوست جونمبغلبوس

پسندها (7)

نظرات (2)

مامان صدرامامان صدرا
15 بهمن 96 9:12
سلام عزیزم خوشحال شدم که حداقل پستی که گذاشتم مفید واقع شد در ضمن گذاشتن پست و معرفی کانال  برای تموم مامانای نی نی وبلاگی که شاید اطلاع نداشتن از این از این روش بود انشالله شروعی خوبی باشه براتون صدرا که علاقه داره به کارتوناش و تو مکالمه هم خیلی خوبه صدرا تو خونه بیشتر کلمات رو به انگلیسی میگه انشالله با نرگس جون در ارتباط باشین اون روش خوبی رو براتون پیشنهاد میکنه ❤❤😙😙😙  
مامان آیسلمامان آیسل
15 بهمن 96 9:32
خیلیی خوشحالم براتون....منم همین آرزوی شما رو داشتم...و دخترم بدون لهجه انگلیسی حرف میزنه...و با علاقه زیاد کارتون میبینه....موفق باشینمحبت
مامان ارشیا و پانیا
پاسخ
این عالیهمحبت