آقا ارشیاآقا ارشیا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
اجی پانیااجی پانیا، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
بابابابا، تا این لحظه: 45 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره
کیانکیان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
آجی زهراآجی زهرا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره
امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
محمد ماهانمحمد ماهان، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره
رادمهررادمهر، تا این لحظه: 6 سال و 25 روز سن داره
زبان اموزی پانیازبان اموزی پانیا، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره
ازدواج ماازدواج ما، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

ارشیا و پانیا گلای ناز مامان

سفر به اصفهان

1392/7/24 15:00
437 بازدید
اشتراک گذاری

 

دیروز صبح دوباره زنگ زدم دانشگاه. مسئول بایگانی گفت که مدرکم حاضر. خیلی خوشحال شدم. بابا بزرگ خونه عمو آیت بود. عمو یحیی اومد دنبالش تا ببرش نرمه. وقتی رفتن به گل پسرم ناهار دادم بعدش هم دایی سعید اومد با هم رفتیم اصفهان دنبال مدرک مامان. راس 1:33 دانشگاه بودیم. وقتی کار مامان تموم شد اول رفتیم فروشگاه دانشکاه آب میوه خریدیم  و بعدس راه افتادیم اومدیم. کل مسیر برگشت رو خوابیدی.

 

 

ارشیا تو دانشگاه

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان امىر حسىن
25 مهر 92 15:36
انشالا به سلامتى ودل خوش من که کلى از شنىدنش خوشحال شدم تبرىک مخصوص به اقا ارشىا بابت شاغل شدن مامانى مبارک باشه عزىزم
مامان مهدی یار
1 آبان 92 11:22
ای کاش یکم بیشتر از ارشیا تو دانشگاه عکس می گرفتی!! دلم واسه دانشگاه تنگیده ماشالله اون روزهایی که درس می خوندیم فکرشم نمی کردیم با بچه بریم همون دانشگاه و مدرک بگیریم! ایشالله همیشه شاد باشی عزیزم ... حالا یادم اومد راست می گیا ارشیا اسفند ماهی بود، اولش شک کردم ولی ... از طرف من یه بوس آبدار بذار رو لپش
مامان پانیمامان پانی
14 بهمن 96 6:53
محبت