آقا ارشیاآقا ارشیا، تا این لحظه: 14 سال و 13 روز سن داره
اجی پانیااجی پانیا، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
بابابابا، تا این لحظه: 45 سال و 11 روز سن داره
کیانکیان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
آجی زهراآجی زهرا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
محمد ماهانمحمد ماهان، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
رادمهررادمهر، تا این لحظه: 6 سال و 3 روز سن داره
زبان اموزی پانیازبان اموزی پانیا، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره
ازدواج ماازدواج ما، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

ارشیا و پانیا گلای ناز مامان

خونه تکونی و تعویض موکت

1396/12/6 12:33
444 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش رفتیم موکت خریدیم و قرار شد امروز بیان تحویل بدن. از دیروز دیگه حسابی در گیر خونه تکونی شدم. گفتم دیگه یه باره پدیرایی رو تمیز کنم.

دیروز با یه بدبختی ویترین ها رو خالی کردم و ظرف های داخلش رو شستم. امروز صبح بعد از رفتن ارشیا به مدرسه با ارش وسایل تو پذیرایی رو  داخل آشپزخونه و حیاط جا دادیم، تا کلا خالی بشه. فکر نمی کردم کارگرهای موکت فروشی زود بیان ولی ساعت ۹ اومدن😧

موکت رو برش دادن و چسبوندن و رفتن، بعدش برنامه ها داشتیم با پانیا خانم سر چیدن وسایل. می گفت سرویس چای خوری رو بده تا باهاشون بازی کنم😭






 

امروز آخرین جلسه ترم شش کلاس زبان ارشیاست و ‌چهارشنبه هم امتحان پایان ترم. ترم بعد استراحت و انشالله دیگه واسه تابستون. 

 

پسندها (6)

نظرات (3)

مامان صدرامامان صدرا
6 اسفند 96 12:50
به به مبارکه‌محبت خسته نباشی کدبانو بغل
مامان آیسلمامان آیسل
17 اسفند 96 23:33
خسته نباشین عزیزمآرامو مبارکتون باشهمحبت
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
18 اسفند 96 0:37
ممنون سلامت باشید.