آقا ارشیاآقا ارشیا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
اجی پانیااجی پانیا، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره
بابابابا، تا این لحظه: 45 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره
کیانکیان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
آجی زهراآجی زهرا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
محمد ماهانمحمد ماهان، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره
رادمهررادمهر، تا این لحظه: 6 سال و 24 روز سن داره
زبان اموزی پانیازبان اموزی پانیا، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
ازدواج ماازدواج ما، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

ارشیا و پانیا گلای ناز مامان

جنگ اعصاب

1397/2/18 20:05
251 بازدید
اشتراک گذاری

 

با گرم شدن نسبی هوا دیگه بچه می خوان برن تو حیاط بازی کنن. ولی خوب بدیش اینجاست که زیاد با هم نمی سازن. هر کدوم یه سازی واسه خودش می زنه. ارشیا و زهرا همش رو توپ بازی دعوا دارن. پانیا و زهرا هم همش با هم لجبازی می کنن. جدیدا هم پانیا به بهانه حیاط می ره بیرون و سر یه دقیقه سر از خونه عمو اینا در میاره. این موضوع خیلی اذیتم می کنه اول به خاطر اینکه بی اجازه می ره. دوم به خاطر رادمهر. می ترسم خدا نکرده یه بلایی سرش بیاره. بعدش هم خیلی استرس پله ها رو دارم. همش می ترسم تو پله ها بخوره زمین.

امروز رادمهر واسه اولین بار اومد خونمون و ارشیا و زهرا و پانیا هم حسابی شیطونی کردن و آخرش هم با جیق و داد و گریه و اشک متفرق شدن.

امروز اولین مارمولک تو حیاط رویت شد. مثل اینکه بچه ها با دوچرخه از روش رد شده بودن. من که خودم نتونستم جمش کنم واقعا می ترسم. این مسولیت خطیر افتاد گردن ارشیا که با جارو و خاک انداز صحنه جرم رو پاک کرد.

 

پسندها (14)

نظرات (4)

مامان صدرامامان صدرا
19 اردیبهشت 97 15:08
ای جونم عزیز دلم فکر کنم همه ما مادرا این مشکل رو داریم دوست داریم بچه بازی کنه با هم سنسالانش ولی نمیدونم چرا آخر بازیشون به خوشی ختم نمیشه 😟🙃
عطیه
19 اردیبهشت 97 15:22
من امسال پسرمو برای سفر با<a href="http://lahzeakhar.com/تور-قونیه">تور قونیه</a> بردم که آرامگاه مولانا رو بهش نشون بدم ولی انقد اعصابمو خرد کرد که کلی دعواش کردم و برگشتیم.
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
19 اردیبهشت 97 15:26
عزيززززم انشالله هميشه شاااد و خندوووون باشينننن بدبختتتت مارمولكهههه😅😅😅
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
23 اردیبهشت 97 10:23
آخی پس ارشیا جون نقش بتمن رو بازی کرده اره درکت می کنم کشمکش بین بچه ها حسابی اعصاب ادم رو داغون می کنه حالا خوبه ارشیا جون و پانیا جون با هم مشکلی ندارن ولی من چه کنم که این دو تا وروجک ما اصلا با هم نمی سازن
مامان ارشیا و پانیا
پاسخ
وای که دعوای بچه ها ادم رو پیر می کنه.