آقا ارشیاآقا ارشیا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
اجی پانیااجی پانیا، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
بابابابا، تا این لحظه: 45 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره
کیانکیان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
آجی زهراآجی زهرا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره
امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
محمد ماهانمحمد ماهان، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره
رادمهررادمهر، تا این لحظه: 6 سال و 25 روز سن داره
زبان اموزی پانیازبان اموزی پانیا، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره
ازدواج ماازدواج ما، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

ارشیا و پانیا گلای ناز مامان

شروع سال سوم دبستان

1397/7/1 9:15
626 بازدید
اشتراک گذاری
 
سلام بر ماه مهر و مهربانی
امروز ارشیا سال تحصیلی ۹۸-۹۷ ‌رو شروع کرد و رفت کلاس سوم.
وای از خونسری این بشر. امروز اصلا هیجان نداشت کلی هم حرص داد تا بیاد حاظر بشه. دیشب هم خیلی اروم بود خودم وسایلش رو حاظر کردم. فکر می کردم حداقل امروز فول انرژی باشه. از زیر قرآن که ردش کردم بش گفتم دعا کن که امسال کمتر مامانت رو حرص بدی و کمتر نق بزنی. خودش که خنده ش گرفت.
راننده سرویس امسالش هم باز خانم سعیدی بود و ٨:۴۰ ‌بود که اومد دنبالش.فکر می کردم زود بیاد واسه همین زود ارشیا رو حاظر کردم و رفتیم تو حیاط تا عکس بگیریم.
بابا دیروز عصر رفته بود نرمه و امروز عصر میاد.
پانیا دیشب ساعت سه با جیغ از خواب پرید و گریه می کرد می گفت سوسکه اومده. الهی بمیرم واسش خیلی ترسیده بود. دیگه بد خواب شده بود و یه ٤٥ دقیقه بعد خوابش برد. صبحی هم از سر و صدای ارشیا بیدار شد. 
من و پانیا چند روزی هست که سرما خوردیم.
 
 
 
معلم امسالتون همون خانم فیضیان سال قبل هست. رفتی کلاس سوم توانا. راننده سرویست هم همون خانم سعیدی هست.
اینم از برنامه کلاسی امسال تون:
 
پسندها (19)

نظرات (12)

✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
1 مهر 97 9:45
ماشالله.انشالله روز فارغ التحصیلی دانشگاهشو ثبت کنی و جشن بگیری.اینکه خونسرده و خیلی هیجان زده نمیشه خیلی هم خوبه،بعدها این ویژگی رفتاریش خیلی جاها ب دردش میخوره😉
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
1 مهر 97 15:03
الهیییییییی گل پسراهمینن دیگه خونسرددددددددد خندهموفق باشه انشاالله.....انشاالله زود خوب بشین منم تازه خوب شدم
مامان ارشیا و پانیا
پاسخ
وای خوش بحالت. 
واقعا سرماخوردگی خر است. گریه
مامانمامان
1 مهر 97 15:35
انشاالله سلامتی باشه
مامان صدرامامان صدرا
1 مهر 97 15:44
ارشیا جونم موفق باشی ❤🌹
خانومی انشالله بزودی خوب بشین ❤
شادی زندگیشادی زندگی
1 مهر 97 18:10
ایشالله همیشه موفق وپاینده باشه گل پسرتون
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
1 مهر 97 18:56
موفق باشی ارشیا جان❤
 
عمه فروغعمه فروغ
2 مهر 97 0:27
موفق باشی ارشیا جانمحبت
mahsamahsa
2 مهر 97 8:42
خونسرد بودن كه خيلي خوبه تو رو خدا استرس ندين 
ماشالله چه گل پسري شدي ارشيا جون موفق باشي گل
مامان ارشیا و پانیا
پاسخ
ممنون خاله جون.گل
❤مامان سونیا❤❤مامان سونیا❤
3 مهر 97 16:46
آقا ارشیای گل موفق باشی پسرم انشالله که زود زود سرماخوردگیتون خوب بشه و سالم و سرحال بشید
مامان فرنازمامان فرناز
4 مهر 97 9:57
عزيزدلم پسرنازنين انشااله موفق باشي
مامان نفیسهمامان نفیسه
8 مهر 97 13:31
گلموفق باشی