آقا ارشیاآقا ارشیا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
اجی پانیااجی پانیا، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
بابابابا، تا این لحظه: 45 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
کیانکیان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره
آجی زهراآجی زهرا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره
امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
محمد ماهانمحمد ماهان، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
رادمهررادمهر، تا این لحظه: 6 سال و 26 روز سن داره
زبان اموزی پانیازبان اموزی پانیا، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
ازدواج ماازدواج ما، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

ارشیا و پانیا گلای ناز مامان

یلدای ۹۲

1392/10/5 11:58
392 بازدید
اشتراک گذاری

 

امشب یلداست. منو بابا آرش تنهاییم آخه گل پسرم تنهایی رفته خونه بابا جون. بابا فردا امتحان داره واسه همین هم نرفتیم خونه بابا بزرگ اینا. عصر با باباجون اینا رفتیم خیابون واسه زن دایی شب چله ای خریدیم. دیروز تولد دایی مسعود و محمد هم بود. دایی محمد که دانشگاهه مامانی واسه دایی مسعود یه کیک خرید. گل پسر من هم مهمون ویژه بود من هم نخواستم بابا آرش رو تنها بزارم، اومدم خونه. گل پسرم هم با باباجون اینا رفت بعدش هم با اونا رفت خونه زن دایی.

مطمئنم الان کلی بهت خوشش گذشته. مخصوصاٌ که گل پسرم عاشق تولد و تولد رفتنه. دایی جونا تولدتون مبارک. ایشاالله که صد سال زیر سایه پرد و مادر زنده باشید و گل پسر من هم مهمون تون باشه.

 

 

 

 


پسندها (2)

نظرات (2)

مامان ارشیا
14 دی 92 14:09
سلام.پسر منم هم نام پسر شماست. به وبلاگ من سر بزنید. کلی مدل دارم واسه اتاق ارشیا کوچولوتون!http://namadkadeh.blogsky.com/
مامان پانیمامان پانی
17 بهمن 96 5:33
چشمک