آقا ارشیاآقا ارشیا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره
اجی پانیااجی پانیا، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
بابابابا، تا این لحظه: 45 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره
کیانکیان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
آجی زهراآجی زهرا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره
محمد ماهانمحمد ماهان، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
رادمهررادمهر، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه سن داره
زبان اموزی پانیازبان اموزی پانیا، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره
ازدواج ماازدواج ما، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

ارشیا و پانیا گلای ناز مامان

شال و کلاه جدید آقا ارشیا

1392/11/8 20:43
289 بازدید
اشتراک گذاری

امسال همش می خواستم یه شال و کلاه جدید واست ببافم. تو اینترنت هم کلی سرچ کدم تا یه مدل خوشکل پیدا کنم. تو یه وب لاگ یه سری ست آتلیه دیدم از بینشون از کلاه انگری برد خوشم اومد. از مامانی کاموا گرفتم و شروع کردم به بافتن. مدل شالشو هم از خاله یاد گرفتم. البته یه کم دخترونه شد ولی شالو خودم خیلی دوست دارم. خلاصه کار بافت شال و کلاه شنبه 28 دی تقریبا تموم شد. فقط موند تزیین کلاه گل پسر. فردا صبحش هم تولد حضرت محمد بود و تعطیل. عمو جهان گیر اینا هم اومده بودن خونه بابابزرگ اینا. ما هم با عمو آیت اینا رفتیم اونجا. گل پسر هم شال و کلاهشو افتتاح کرد.

قبل از رفتن تو حیاط چند تا عکس تو حیاط از گل پسرم گرفتم و چون پسر شیطون من تنظیمات گوشی مامانو به هم ریخته بود کیفیت عکس ها خیلی بد شد. دوشنبه رفتیم خونه باباجون از مامانی کاموا رنگی گرفتم و کلاه گل پسرمو تزیین کردم.

عکس ها رو میزام تو ادامه مطلب:

 

 

پسندها (2)

نظرات (5)

زهرا و زکریا
8 بهمن 92 21:47
عالی بافتی مامان هنرمند ماکه از این هنرا نداریم چی بگیم؟
مامان ارشیا و پانیا
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان مهدی یار
9 بهمن 92 3:47
خانم ببخشید! سفارش هم بول می کنید!؟؟؟؟ س جونم تو اینقدر هنرمند بودی و ما نمیدونستیم؟!؟!؟! مهدی یار: خوش به حال ارشیا ... کاش مامان من هم یکم هنر داشت آفرین س جون عالیییییییییییییییییی بود
مامان ارشیا و پانیا
پاسخ
سلام بله که قبول می کنیم مرسی عزیزم ممنون
مامان مهدی یار
14 بهمن 92 16:37
سلام به ارشیا جونم و مامان هنرمندش س جونم میشه دستور بافت شال و کلاه و مخصوصا شال ارشیا جون رو برام میل کنی ... ممنون میشم ... بووووووووس تو نظرات مهدیار بذاری که دیگه خیلی لطف می کنی ... دوست دارم
مامان مهدی یار
14 بهمن 92 16:40
سلام بر ارشیا جونم و مامان هنرمندش... س جونم میشه دستور بافت کلاه و مخصوصا شال ارشیا جون رو برام میل کنی... تو نظرات مهدیار بذاری که دیگه خیلی لطف می کنی ... مرسی عزیزم بوسسسسسسسس
مامان پانیمامان پانی
17 بهمن 96 5:38
آرام