آقا ارشیاآقا ارشیا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
اجی پانیااجی پانیا، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره
بابابابا، تا این لحظه: 45 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره
کیانکیان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
آجی زهراآجی زهرا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
محمد ماهانمحمد ماهان، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره
رادمهررادمهر، تا این لحظه: 6 سال و 24 روز سن داره
زبان اموزی پانیازبان اموزی پانیا، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
ازدواج ماازدواج ما، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

ارشیا و پانیا گلای ناز مامان

باز هم یه آخر هفته تکراری

1392/12/9 15:44
304 بازدید
اشتراک گذاری

پری شب با عمو آیت اینا رفتیم خونه بابا بزرگ. امیر علی اینا هم اونجا بودن. دیشب هم چون عمو داریوش اینا اومده بودن با عمو آیت اینا رفتیم اونجا. امروز صبح هم دلم می خواست برم امام زاده ولی زن عمو مهوش زنگ زد گفت که عمو داریوش اینا رو دعوت کردن ما هم بریم بالا .

باز هم آخر سال شده و دلم گرفته خدایا چرا نباید یه سال رو با خوشی تموم کنیم و سال بعد رو با خوبی شروع کنیم. همیشه باید سال رو با دعوا تموم کنیم و سال جدید رو با دلخوری شروع کنیم.

ول کن بی خیال  راستی دیروز بسته ی صد آفرین رو که واست سفارش دادم اومد. در اصل من این بسته رو واسه آموزش زبان انگلیسی واست سفارش دادم ولی اصلاً انگلیسی شو دوست نداری و فارسیش هم که دیگه به دردت نمی خوره.

دیروز داشتم به کارهایی که امسال یاد گرفتی فکر می کردم.

1. اردیبهشت ماه زبونت کاملاً باز شد و اولین جملت رو گفتی: مامان این لباسو رو پوشیدی

2. دیگه وابستگیت به من خیلی کم شد.

3. اولین شعری که حفظ کردی : یه توپ دارم قلقلیه بعدش پاییزه و پاییزه

4. رنگ ها رو کاملاً بلدی و می تونی درخت و کوه بکشی

5. رنگ کردنت عالیه

6. بعضی از اشکال هندسی رو بلدی

7. با کلمات انگلیسی میونه ای نداری

8. عاشق عمو پورنگ و اردشیر و چوقا

9. تو دستشویی آواز می خونی

10. عاشق اینی که بهت بگم برو دست و صورت تو بشوری و دو ساعت آب بازی کنی

11. عاشق آدامس

12. عاشق هر چیزی هستی که به پلیش ربط داره فکر کنم آخرش هم پلیس بشی

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان پانیمامان پانی
17 بهمن 96 5:41
جشن