آقا ارشیاآقا ارشیا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
اجی پانیااجی پانیا، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
مامانمامان38 سالگیت مبارک
بابابابا، تا این لحظه: 45 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
کیانکیان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
آجی زهراآجی زهرا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره
امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
محمد ماهانمحمد ماهان، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
رادمهررادمهر، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره
زبان اموزی پانیازبان اموزی پانیا، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
ازدواج ماازدواج ما، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

ارشیا و پانیا گلای ناز مامان

عید فطر

1394/4/27 22:27
569 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز عید فطر بود.

و عقد دایی مجید (پسر دایی من).

این عکس ها رو هم توی مسیر ازت گرفتم.

 

 

 

و اما اندر احوالات گل پسرم تو این چند وقت.

این چند وقت نی نی مون رو هستی صدا می کنی همش هم می گی من داداششم من تصمیم می گیرم.

همش چپ و راست می گی مامان نی نی مون تکون می خوره. لگد نزد؟

قبلا فکر می کردی نی نی رو از بیمارستان می خریم.

ولی این اواخر متوجه شدم که می دونی نی نی توی دلمه

وقتی ازت پرسیدم که از کجا می دونستی در جواب گفتی مگه زن فامیل دور شکمش گنده نشده بود بعدش رفتن بیمارستان بچشون به دنیا اومد.

هرچی می خوری به آجیت هم می دی. بعدش بلافاصله می گی مامان دیگه حالا آجیم به اندازه کافی بزرگ شده بریم بیمارستان درش یباریم.

یا می گی اگه دیگه این بسته قرص آهنت تموم بشه آجیم آماده میشه

ولی در عوض این همه چشم انتظاری و ذوق و شوق بعضی وقتا همه ناگهانی می زنی توی دلم و میگی می خوام کتکش بزنم.

می خواستم کلاس تابستونی ثبت نامت کنم گریه گریه که من می خوام تا لنگ ظهر بخوابم. من زود بیدار نمی شم.

همش بهونه خونه باباجون رو می اری که بری با دایی ها پلی استیشن بازی کنی.

بیچاره دایی ها با زبون روزه.

همش تو خونه می تابی که من هیچی ندارم بخورم. وقتی می گم میوه هست میگی من خوراکی مفید نمی خوام خوراکی غیر مفید می خوام.

چند روز پیش از خونه باباجون چند تا سی ذی خراب رو با خودت اوردی خونه تا باهاشون کاردستی کنی

وقتی ازت پرسیدم چی می خوای درست کنی گفتی لشکر موش ها

 

کمدت رو خلوت کردم تا با آجی مشترک استفاده کنید. چون خونمون یه خوابست و همین وسایل شما رو هم به زور جا دادیم.

این اسباب بازی ها مال وقتی که شما نی نی بودی. البته تعدادش خیلی بیشتر از این بود. نصف بیشترش خونه باباجونه. الان هم باید برن روی پوش حمام.

 

هنوز بعضی از کلمات رو اشتباه تلفظ می کنی مثل:

غایب: غاقق

تبلیغات: تغبیلات

عسل: علس

پیام بازرگانی: پگابازرانی

 

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان و بابایی دخمل بلا
28 تیر 94 18:09
همیشه دعا کنید که : چشمانی داشته باشید که بهترینها را در آدمها ببیند ... قلبی که خطاکارترنیها را ببخشد ... ذهنی که بدی ها را فراموش کند و خوبی های دیگران را به یاد داشته باشد ... و روحی که هیچگاه ایمانش به خدا را از دست ندهد ... ......... عید فطر مبااااااااااارکککککککککککک
ورزش بانوان
7 مرداد 94 16:19
سایت ورزش بانوان به آدرس اینترنتی http://varzeshebanovan.com بعنوان اولین رسانه ورزشی بانوان ایران، با هدف انعکاس و انتشار اخبار، وقایع، مشکلات و موانع ورزش بانوان راه اندازی شده است.