آقا ارشیاآقا ارشیا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
اجی پانیااجی پانیا، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
مامانمامان38 سالگیت مبارک
بابابابا، تا این لحظه: 45 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
کیانکیان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
آجی زهراآجی زهرا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره
امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
محمد ماهانمحمد ماهان، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
رادمهررادمهر، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره
زبان اموزی پانیازبان اموزی پانیا، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
ازدواج ماازدواج ما، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

ارشیا و پانیا گلای ناز مامان

کارگر کوچولو

1392/6/12 21:41
229 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز صبح بنایی خونه عمو آیت تموم شد. بعد از ظهر عمو یحیی اومد ماشین رو برد بعدش هم بابا آرش و آقا ارشیا دست به کار شدند تا حیاط رو تمیز کنن. زن عمو هم آجی زهرا رو گذاشت پیش من تا بالکونو تمیز کنه. گل پسر من پر خاک شده بود. کلی بابا رو اذت کردی. بعدش هم اومدی گفتی واسمون شربت درست کن. بابا خاکا رو که ریخت بیرون خواست حیاطو بشوره که آقا ارشیا دبه کرد که من باید شلنگو بگیرم. کلی آب بازی کردی. آخرش بابا که خسته شده بود دعوات کردو شلنگو ازت گرفت. من هم بردمت حمام. کلی گریه کردی. امروز عصر هم با موتور عمو یحیی و با آرش رفتی پارک. پسر بی محبت من منو با خودش نبرد. امروز ظهر نخوابیدی واسه همین هم ساعت ٩ خوابیدی.

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان اهورا
13 شهریور 92 13:24
خب پسر خوشگل،پس حالت خوبه الحمد لله!!!!!!!!!!!!!!!خدارو شکر از این به بعد یادت باشه هر جا میری مامانم با خودت ببری...آخه مامانا دل نازکن... مامانش حتما"یادش رفته...شما به دل نگیر.
محیا مامان دینا
15 شهریور 92 23:06
خدا گل پسرتون ورحفظ کنه.لینکتون کردم.
مامان پانیمامان پانی
12 بهمن 96 21:19
محبت