آقا ارشیاآقا ارشیا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
اجی پانیااجی پانیا، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
مامانمامان38 سالگیت مبارک
بابابابا، تا این لحظه: 45 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
کیانکیان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
آجی زهراآجی زهرا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره
امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
محمد ماهانمحمد ماهان، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
رادمهررادمهر، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره
زبان اموزی پانیازبان اموزی پانیا، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
ازدواج ماازدواج ما، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

ارشیا و پانیا گلای ناز مامان

روز مادر سال ۹۷

1397/12/7 7:57
1,286 بازدید
اشتراک گذاری

ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا س و روز زن مبارک. 
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
 
گفتم مادر! گفت جانم💚
گفتم درد دارم!  گفت : بجانم
گفتم خسته ام! گفت: پريشانم💛
گفتم گرسنه ام! گفت: بخور از سهم نانم
گفتم كجا بخوابم! گفت: روى چشمانم
اما يكبار نگفتم ! مادر! خوبم ،شادم❤️
هميشه از درد گفتم و از رنج💙
جوانی ات رو با بچگی هایم پیر کردم
مرا به موی سپیدت ببخش مادر
دستان پر مهرت را
بوسه باران میکنم💙❤️

تقدیم به همه مادران سرزمینم
🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹
مــادر عزیزم روزت مبــارک

و مادر مبارک باد

اینم از هدیه آقا ارشیا. فعالیت زنگ هنرشون بود. 👇

 

پسندها (13)

نظرات (11)

عمه فروغعمه فروغ
7 اسفند 97 9:42
روزتون مبارک🌹
مامان ارشیا و پانیا
پاسخ
ممنون. 😍
مامان صدرامامان صدرا
7 اسفند 97 9:55
روزت مبارک بانو ❤❤❤
مامان ارشیا و پانیا
پاسخ
ممنون😘 همچنین برای شما
شادی زندگیشادی زندگی
7 اسفند 97 15:00
روزتون مبارک💐
مامان ارشیا و پانیا
پاسخ
ممنون. همچنین برا شما. 😘
مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
7 اسفند 97 22:44
روزتون مبارک مامان مهربون
مامان ارشیا و پانیا
پاسخ
ممنون همچنین برای شما. 🙏
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
8 اسفند 97 1:22
روزتون مبارک باشه😊😘💜
مامان پریمامان پری
8 اسفند 97 13:45
روزتون مبارک
پاینده باشین و برقرارررر
مامان ارشیا و پانیا
پاسخ
ممنون. 
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
8 اسفند 97 15:45
میلاد مادر خوبیها بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) و روز بزرگداشت مقام مادر و مقام زن بر شما و تمامی مادران و زنان و دختران سرزمینم مبارک باد ...🌹❤️🎂💖
مهرآرامهرآرا
9 اسفند 97 15:05
با تاخیر روزتون مبارک
دخترخاله و دختر عمه عطیهدخترخاله و دختر عمه عطیه
9 اسفند 97 21:25
روزتون مبارک 🌷 این روز بر شما مادران که زیر پاهاتون بهشته مبارک 🌷
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
9 اسفند 97 23:46
عزیزم روزت مباااارک😘😘
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
12 اسفند 97 20:38
سلام خوبید خوشحالم که بعد از یه سال تونستم شما عزیزان را دوباره داشته باشم وبلاک مان بسته شده بود با کمک نی نی وبلاک تونستیم دوباره انلاین بشیم تشکر میکنم ازتون که هنوز مارو از یاد نردید 😘😘