آقا ارشیاآقا ارشیا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
اجی پانیااجی پانیا، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
مامانمامان38 سالگیت مبارک
بابابابا، تا این لحظه: 45 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
کیانکیان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
آجی زهراآجی زهرا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره
امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
محمد ماهانمحمد ماهان، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
رادمهررادمهر، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره
زبان اموزی پانیازبان اموزی پانیا، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
ازدواج ماازدواج ما، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

ارشیا و پانیا گلای ناز مامان

هاورتیا

1398/2/17 22:21
536 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

آقا من با اینکه به خودم قول داده بودم دیگه کاکتوس نگیرم امروز صبح که با پانیا رفته بودم فیش ثبت نام کتابا درسی ارشیا رو پرینت بگیرم و هم اینکه آرد و وردنه بخرم. دوباره اغفال شدم رفتم تا فروشگاه کاکتوس اونجا خاک کاکتوس گرفتم و کود npk و دوباره یه کاکتوس کوچولو گرفتم. البته فکر کنم هاورتیا کاکتوس نیست ساکولنت هست. 

تو برنامم لوازم التحریری هم بود که فراموش کردم. می خواستم برای چرتکه ارشیا یه مداد H (سخت) بخرم. اخه جدیدا کشف کردم هرچی مدادش سخت تر باشه تو چرتکه سرعتش می ره بالا. مداد نرم توی تند نویسی سرعتش رو کم می کنه. 

نظرات (15)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
19 اردیبهشت 98 23:00
ای جانم مبارکه❤❤

20 اردیبهشت 98 1:24
یه جورایی من ژن کاکتوس خشک کن رو دارم 

تا حالا هرچی کاکتوس خریدم یه هفته بیشتر عمر نکرده (

+خیلی خوشگله 
+با امید موفقیت دوردانه هات
مامان ارشیا و پانیا
پاسخ
جدی! کاکتوس رو باید فقط هفته ای یه بار آب بدی و یه جای پر نور باشه. من اولین کاکتوسم واسه سه سال پیشه. 
❤️Maman juni❤️Maman juni
20 اردیبهشت 98 2:24
ولی خوشکله هاااا  اصلا چرا قول دادی ب خودت اخه 🥰  
مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
20 اردیبهشت 98 5:13
سلام عزیزم مبارکتون باشه😘

20 اردیبهشت 98 10:14
قول چرا ب این خوشگلی مبارکه 
اما الیس من کاکتوس دارم مال چهارسال پیش و پر نی نی 😄😆
مامان ارشیا و پانیا
پاسخ
ممنون. 😍
مامانمامان
20 اردیبهشت 98 11:55
وااای چه چقدر خوشگله،منم کاکتوس خیلی دوست دارم😍
مامان ارشیا و پانیا
پاسخ
ممنون. 😘
مامان صدرامامان صدرا
20 اردیبهشت 98 12:12
مبارکه و خوشگله 😍
مامان ارشیا و پانیا
پاسخ
ممنون. 😍

20 اردیبهشت 98 12:42
من متخصص تو خشک کردن گل ها هستم 😂😂😂 مبارکه... 
مهرآرامهرآرا
20 اردیبهشت 98 12:53
منم عاشق گل و گیاهم و کاکتوس هم که مشخصه 😍
مامان ارشیا و پانیا
پاسخ
کاکتوس عشقه. پشت اون خارای زمختش کلی لطافت و زیبایی هست. 
مامانيماماني
20 اردیبهشت 98 19:27
واي منم عاشق كاكتوسم اميدوارم كاكتوستون گل بده وكلي ذوق كنيد 
مامان ارشیا و پانیا
پاسخ
ممنون.‌😊
مامان پریمامان پری
20 اردیبهشت 98 22:09
آفرین خیلی هم خوبه 
به قول ما دستتون سبزه 😍
منم به گل و گیاه علاقه دارم البته کاکتوس نگرفتم تابحال
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
21 اردیبهشت 98 15:16
قدم نورسیده مبارک باشه😆😀
مامان ارشیا و پانیا
پاسخ
مرسی. یه لحظه جا خوردم. ولی بعد تازه متوجه شدم منظورتون چیه!😁
مامان مریممامان مریم
21 اردیبهشت 98 23:51
خیلی قشنگه ! کار خوبی کردی خریدی 😍❤
مـامـــان فــاطــمـــهمـامـــان فــاطــمـــه
23 اردیبهشت 98 23:17
وااای منم عاشق گل و گیاه و کاکتوسم ببینم نمیتونم نخرم . مبارکتون باشه زیباست ❤
مامانیمامانی
29 اردیبهشت 98 5:05
خیلی زیباست. من یه کاکتوس دارم که بلاخره بعد از یکسال رفلکسی از خودش نشون داده و داره بزرگ میشه😁