آقا ارشیاآقا ارشیا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره
اجی پانیااجی پانیا، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 38 سال و 1 روز سن داره
بابابابا، تا این لحظه: 45 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره
کیانکیان، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه سن داره
آجی زهراآجی زهرا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره
امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
محمد ماهانمحمد ماهان، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره
رادمهررادمهر، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره
زبان اموزی پانیازبان اموزی پانیا، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره
ازدواج ماازدواج ما، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

ارشیا و پانیا گلای ناز مامان

مامانی منو ببخش

1392/5/11 17:52
279 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز همون موقع که داشتم برات پست میذاشتم عمو جهان گیر اینا اومدن خونمون. امروز هم سر ساعت 5 خوابیدی. قبلا نهایتاً سر ساعت سه می خوابیدی ولی چند روزه که دوست نداری بخوابی. امروز ناخنم صورتتو خراشید. چند روز پیش هم دوباره همین جوری شد. مامانی منو ببخش بخدا وقتی صورتتو دیدم دلم خون شد. همش تقصیر خودت بود. جدیداً همش رو سر و کولم می پری اذت می کنی می خواستم جدات کنم که ناخنم کشید به صورتت.

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان زری
12 مرداد 92 13:14
خواهش خواهش سلام خاله جون من دوست دارم تو مسابقه نی نی شکمو برنده بشم،میشه بهم رای بدین.کد 726 به 20008080200 اس بزنید لطفا راستی به وب من هم سر بزنید اگه دوست ذاشتید با هم دوست بشیم برام یه نظر بزارید.بازم ممنون
مامان مهدی یار
13 مرداد 92 0:42
قربون دوست عزیززززززززم برم ولی اگه یه بار دیگه صورت دامادمو خط خطی کنی ، خط خطیت می کنم ! گفته باشَما... (ارشیا جونم بزرگ شدی به خاطر این طرفداری پول زور باید وَدی... )
مامان پانیمامان پانی
11 بهمن 96 9:00
محبت